Varmt väder

(null)
Hallåhallå! Idag är det Lördag och jag är ledig hela helgen. Det är inte ofta det händer så jag njuter för fullt! Ikväll är det dessutom eurovision song contest, vilket jag såklart ska se på.Jag älskar att kolla på det programmet, dock tycker jag inte att det är så himla bra bidrag detta året. Men det är ändå trevligt att kolla på, och man måste ju heja på Sverige!
Annars rullar allt på tycker jag! Jag är en person som är ganska påverkad av hur vädret är, så som nu när det är varmt och soligt blir jag rikigt glad och pigg! När det är grått och regnigt är det däremot inte lika roligt haha. Igår var det även första gången för detta året som jag hade shorts på mig ute, det är ju stort haha! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0