Min lägenhet

Idag är jag ledig! Det är alltid skönt. Har dock inget planerat alls idag. Men det är skönt det med ibland, att bara ta dagen lite som den kommer. 
Här ovan ser ni en bild på min lägenhet, jag vet att jag la upp en bild i förra inlägget också som visade lite av lägenheten. Dock så såg man inte så jättemycket av själva lägenheten. Jag har försökt länge att ta en bild så ni kan se hur jag bor, dock har det aldrig blivit så bra att jag har velat lägga upp något. Men igår när jag satt i soffan så hittade jag äntligen en bra vinkel haha.

Kommentarer
Postat av: Isabell Hedberg

Så fräscht hem! Älskar kandelabern! :D

2017-09-21 @ 17:17:12
URL: http://isabellh.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0