Helg igen

Hej alla! Nu var det ett tag sen jag skrev igen! Men dagrna går så snabbt att jag inte riktigt hänger med hehe. 
Förra helgen var jag på Halloween på Liseberg. Det var riktigt kul! Jag var där med min pojkvän, min syster och hennes pojkvän. Jag har länge velat gå på Liseberg men det har aldrig blivit av. Men nu blev det äntligen det! Som tur var så regnade det inte, så vi kunde åka lite också. Annars var man ju där huvudsakligen för att gå i alla spökhus. Och jag är så stolt över mig själv som faktiskt vågade gå igenom alla! Jag är egentligen såå feg och lättskrämd haha, så jag blev själv förvånad att jag vågade.
Vi sov över i Göteborg en natt för att dagen efter hinna shoppa lite också. 
Ikväll är jag lite seg pga förkylning, så jag ska bara vila resten av kvällen. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0