Nu är jag 21

Yes, nu är jag plötsligt 21 år. Haha usch jag börjar bli gammal asså! Jag hade iallafall en väldigt mysig födelsedag. Mamma och pappa överraskade mig genom att ta ledig så vi kunde åka till Väla för att shoppa. Så det blev en heldag där med massa shopping och god mat. Så fina föräldrar har jag! Sen avslutade vi dagen hemma med massa sushi. Vilket ni kanske vet vid det här laget är min favvomat. 
Annars idag har jag stannat hemma från jobbet för jag har blivit rejält förkyld. Jobbade dessutom hela dagen igår, då jag egentligen också borde stannat hemma. Mår som tur är redan lite bättre nu när jag har fått sova och vila ut. Så imon blir det jobb igen och sen festligheter på kvällen, för att fira mig lite som har fyllt år. Så det ska bli riktigt kul! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0