Mitt 2017

 
Januari - Året började tyvärr lite sorligt då min fina kanin Fluffan gick bort. 
Annars rullade den första månaden av året på i ganska lugnt tempo. Jag spenderade bland annat en hel del tid på gymmet.
Februari - I Februari däremot så hände det en hel del roligt. Jag och en del av min familj åkte nämligen hela vägen till Sri Lanka. Vi hann upptäcka en väldig mycket under dom två veckorna som vi var där.
Mars - Några dagar efter att vi kom hem från Sri Lanka så fyllde jag 21 år! Jag hade en riktigt bra födelsedag som bestod av shopping och sushi. Det kan ju inte bli så mycket bättre haha.
I Mars blev jag även tillsammans med min fina pojkvän. Är så otroligt tacksam att jag har träffat honom!
April - I April var min fina syster hemma på besök från Uppsala. Det blev en hel del goda måltider ute också haha.
 Maj - I Maj började det äntligen bli lite varmt i Sverige. Då åkte jag och familjen till Öland och sov över på hotell under en natt. 
I slutet av månaden var jag och pappa med på ett cykel lopp. Jag vet inte riktigt hur jag tänkte då jag inte hade tränat ett dugg inför det haha. Det var ändå ett lopp på 5 mil. Men jag tog mig runt, så jag var ändå nöjd haha!
Juni - Åkte jag med min vän Albin och hans syster till London för att spendera några dagar där. Det blev i princip bara shopping, vilket inte är helt fel i London. Det var riktigt fint väder också!
Juli - I Juli blev det en spontantrip till Bråvalla Festivalen. Alltså väldigt spontant, jag och min syster bestämde att vi skulle åka dit dagen innan. Bara under dagen dock, min syster ville se hennes favvo band The Killers spela. Men det var riktigt lyckat, jag hade aldrig varit där innan så det var rikigt kul att få åka dit.
Sen i slutet på Juli åkte jag och familjen till Mallorca för att sola och bada i en vecka. Det var på samma ställe där jag jobbade förra Sommaren, så det var skönt att man hade lite koll på stället!
Augusti - När jag kom hem från Malis flyttade jag in på riktigt i min nya lägenhet! Det var lite jobba att fixa allt men slutresultatet blev riktigt bra! Att jag snart har bott här i ett halvår nu är lite svårt att förstå!
September - I September hände det inte jättemycket vad jag kan komma ihåg haha. Dagarna rullade på helt enkelt.
Oktober - I Oktober var jag på Halloween fest. Det är inte riktigt min grej att klä ut sig egentligen men det blev ganska kul ändå. 
November - I November åkte jag och min pojkvän samt min syrra och hennes pojkvän till Halloween på Liseberg. Jag har länge velat åka dit under den perioden så jag var riktigt glad att vi äntligen fick ihop det. Jag var så stolt att jag vågade gå i alla skräckhusen där, det var dock väldigt läskigt.
December - December månad var ju nu inte så länge sen haha. Men julen firades iallafall hos mormor och det blev riktigt mysigt!
 
När jag tänker tillbaka på 2017 så inser jag att jag faktiskt har hunnit göra väldigt mycket. Jag har varit utomlands i 3 omgångar och skaffat egen lägenhet! Klart att vissa perioder har varit kämpigare än andra, så är det ju alltid. Men över lag så ser jag 2017 som ett väldigt bra år med många roliga minnen! Jag ser verkligen fram emot att se vad 2018 har att erbjuda!! Ses nästa år, pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0