En vecka kvar

Såg nu att det är ungefär en månad sedan jag skrev här sist. Det är för dåligt egentligen. Nu skriver jag iallafall haha! Har dock inte jättemycket att berätta. Dagarna rullar på med jobb och allt annat. Jag har iallafall haft en väldigt skön och lugn helg. Den är fortfarande inte slut heller. Snart ska jag, mamma, pappa och pojkvännen åka och äta julbord! Första julbordet för iår, det ska bli så himla gott! 
Sen måste jag få visa upp min supersnygga nyårsklänning. Är så otroligt glad över att jag äntligen har hittat en klänning till nyår. Jag har nog aldrig haft på mig en klänning på nyår innan, tyvärr. Jag har alltid velat ha det men har aldrig hittat någon klänning som är snygg och som passar bra på mig. Men nu äntligen! Jag var ganska nervös då jag beställde den på nätet, och jag har ingen bra erfarenhet av att göra det. Det har nästan alltid blivit fel innan. Antingen har det varit helt fel storlek eller så har det helt enkelt inte varit så som jag hade tänkt mig. Tur då att det äntligen blev bra denna gången!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0