Syrran på besök

Denna helgen kom min fina syster från Uppsala på besök. Så mysigt att få träffa henne igen! Fredagen spenderade jag hos min pojkvän och på Lördagen var jag och syrran ute och åt. Så det blev en riktigt lyckad helg! Veckan som kommer blir faktiskt ganska lugn. Jag har fixat så att det blir lite lugnare på jobbfronten, då det har varit alldeles för mycket jobb på sistone. Sen är det ju Valborg på Söndag. Har inget planerat ännu, men det kommer bli en lugn Valborg för min del. För dagen efter ska jag springa första majloppet, så det är nog inte jättesmart att festa dagen innan hehe. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0