En bra måndag

Hej! Nu var det ett tag sen jag uppdaterade, igen! Haha förlåt! Jag har haft fullt upp med många och långa jobbdagar. Nu börjar det dock lugna ner sig lite, så det är skönt! Idag har jag varit på utbildning i Jönköping. Så imorse steg jag upp klockan 6. Det var ganska segt, är van att sova till 10, då jag mest jobbar kvällar. Utbildningen var inte så långt så jag kunde sova lite när jag kom hem. Sedan framåt kvällen åkte jag och familjen ner till stan för att käka lite. Det var riktigt gott! 
Annars nu så jobbar jag hela veckan och på helgen blir det en hel del festligheter, både Fredag och Söndag. Det ska bli riktigt kul! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0