3 veckor kvar

På Lördag är det exakt 3 veckor tills jag lämnar Mallis och åker tillbaka hem till Sverige. Jag kommer verkligen sakna detta livet och allt som tilllhör. Samtidigt ska det bli väldigt skönt att få komma hem igen och få träffa alla igen. Så nu är det nedräkning som gäller!
I Tisdags när jag var ledig åkte jag och några kompisar in till Palma för lite shopping. Jag hittade en hel del faktiskt. Bland annat ett par supersnygga skor som jag är väldigt nöjd med. Även två kjolar, trodde aldrig jag skulle köpa kjolar haha men dom va riktigt fina. Och imorgon är det Fredag igen. Då väntas middag med hela gänget och sen förmodligen utgång efter det. Nu ska jag slappa lite innan sängen väntar på mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0