Pizzahut


Jag orkade hålla mig vaken hela Eurovision trots bara 4 timmars sömn. Blev dock sjukt besviken på vinnarlåten, så otroligt dålig haha. Typ den sämsta. Aja, hoppas det blir bättre nästa år.
Idag har jag gjort massa ärenden och fixat massa grejer som måste göras tills jag åker. Har helt glömt bort att skriva det här, men om drygt en vecka flyttar jag till Mallis! Jag ska jobba där i 5 månader som träningsinstruktör på ett hotell. Är så otroligt taggad, och lite nervös. Det ska man ändå vara antar jag. Har även ätit på pizzahut med familjen ikväll, som en liten avskedsmiddag. Usch vad sorgligt det lät haha. Är helt proppis iallafall.
Tänkte att jag nu ska börja packa lite smått innan sängen väntar på mig. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0