Två nya


Två nya tröjor som jag köpte för någon dag sen. Har inte så mycket kortärmat så det va två bra köp.
Idag är jag ledig och passade på att sova ut ordentligt. Igår hade vi nämligen inventering på jobbet. Vilket betyder att jag var tvungen att gå upp kl 5 för att hinna till jobbet vid 6. Sedan höll inventeringen på till eftermiddagen så man va ganska körd i huvudet efter det haha.
Så idag på min lediga dag ska jag träffa en vän på stan för lite lunch. På kvällen ska jag hålla i mitt första Step pass denna termin. Känns bra att gå igenom passet första gången nu haha. Jag ska alltid vara så sent ute, men det ska nog gå. Pussar
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vart håller du passen?

2016-01-12 @ 13:36:18

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0