Mitt 2016 i bilder

Det nya året började med en ny frisyr, som jag också blev väldigt nöjd med...
...I Februari åkte hela familjen som vanligt till Sälen för att spendera veckan på skidor.....
....i Mars fyllde jag äntligen 20 år, som jag hade längtat!! Och jag fick den snyggaste tårtan ever.
....på fritiden blev det mycket träning, vilket fortfarande är ett stort intresse....
...men jag tackade hellre aldrig nej till en fika, vilket resulterade i många fikabilder hehe....
....Jag hann med en fin vår i Sverige innan jag stack iväg på andra äventyr...
... då jag i slutet av maj flög till Mallorca. Där stannade jag i 5 månader för att jobba som träningsinstruktör....
....Livet på Mallis innehöll mycket träning, vilket jag älskade! Förutom jobb blev det även mycket sol, bad restaurangbesök och fester.....
.... ibland kunde hemlängtan och saknad efter nära och kära göra det riktigt tufft. Som tur var fick jag mycket besök av dom, vilket gjorde det lite lättare...
...Och innan jag åkte hem avslutade jag resan med att gadda mig. Det blev väldigt spontant, men väldigt bra....
....I slutet av Oktober var jag hemma i Sverige igen. Trots det roliga livet som säsongare innebär var det sååååå härligt att komma hem igen. Livet rullade på även här och tillslut hade jag 3 jobb som jag nu trivs väldigt bra med. Kan avrunda med att säga att 2016 var ett riktigt bra år med väldigt många nya erfarenhet, och jag har växt så himla mycket som person. Är väldigt nyfiken på att veta vad 2017 har att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0