Där solen finns

Idag är det Lördag vilket betyder att jag är ledig. Som vanligt blev det en heldag på stranden med sol och bad. Standard haha. Dock försökte jag vara lite försiktig med solen då jag har fått eksem över hela kroppen. Har aldrig varit med om nåtot liknande innan. Det kliar verkligen över hela kroppen, hemskt är det! Hoppas det går över snabbt bara.
Igår blev det en spontan utgång som blev ganska lyckad. Som tur var spenderades det inte så mycket pengar förrutom till taxin då. Jag har nämligen knappt några pengar kvar tills nästa vecka när lönen kommer, så det är lite kämpigt haha. Kanske inte det smartaste att äta sushi då, men det är ju svårt att motstå när vännen frågar om man vill med och käka det. Favvomaten ju haha. Nehe nu ska jag fixa lite innan vi ska beställa pizza och sen avsluta kvällen framför någon mysig film. Pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder

2016-08-28 @ 08:57:52

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0