Tunt hår



Idag hade jag lite grejer inplanerade, bland annat ett besök hos frissan. Det var på tiden att ta bort det som fanns kvar av löshåret. Mitt vanliga hår känns väldigt kort och tunnt nu eftersom jag har blivit så van att ha löshår i. Fast jag ser även att håret har växt ganska mycket ändå. Dock ska jag svänga förbi salongen imorgon igen för att klippa topparna och färga utväxten. Sen är jag nöjd haha.
Jag hann även med en fika med syrran min, alltid mysigt. Även imorgon har jag en hel del saker att ta itu med. Så fast jag är ledig från jobbet känner jag mig inte helt ledig haha. Det blir nog bra ändå. Godnatt finisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0