På banan igen



Yes nu har jag har börjat käka medicin är jag äntligen igång igen med allt. Jag har jobbat på förskola från Måndag till idag. Dom dagarna bara susade iväg, halva veckan har liksom redan gått! Jag är dock inte riktigt igång med träningen ännu, ska inte göra samma misstag som jag brukar göra genom att börja för tidigt med det. Men snart är jag igång där med!
Jag hann shoppa lite efter jobbet idag. Det var inte tanken egentligen men det blir lätt så när man går in i en affär hehe. Känner att jag behöver lite mer färgglatt i garderoben då jag mest har svarta och vita plagg. Så därför fick dessa toppar på bilderna följa med mig hem idag. Nehe, dags att ta tag i lite grejer! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0