Söndag

Känns som jag har haft fullt upp dom senaste dagarna. I Torsdags jobbade jag och sen åkte jag direkt till gymmet. På Fredagen var jag ledig. Jag tränade på dagen, på eftermiddagen höll jag i step och på kvällen var jag på musikal. Sedan åkte jag hem en snabbis för att äta sushi (mumma) och fixa mig, sedan bar det av mot förfest och sen ner till stan för lite utgång. En lyckad kväll.
Igår när jag vaknade var jag ganska trött och seg i huvudet efter att ha sovit i typ 3 timmar. Dock fick jag bara bita ihop då jag skulle jobba hela dagen. På kvällen var tanken att jag skulle vara hemma och somna tidigt, istället blev det bio. Såg sista hunger games filmen, mycket bra faktiskt!
Idag börjar jag inte förrän 1, så äntligen fick jag sova ut lite hehe. Sov till 10, brukar aldrig sova så länge! Så nu ska jag fixa lite innan jag åker till jobbet och sen vidare för att hålla i styrka. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0