Intervju och shopping


Idag var det äntligen dags för intervju. Alltid svårt att säga hur det gick, men det kändes ändå helt okej! Det värsta är nu, när man måste vänta på beskedet om hur det gick. Ibland tar det ju några veckor. Annars har jag hunnit shoppa lite idag. Haha jag hinner alltid klämma in lite shopping. Glass blev det också. Kanske inte riktigt säsong för det nu, så kallt som det är ute! Men det va väldigt gott ändå, passerar man ett ben & jerry's fik måste man ju ändå gå in hehe.
Imorgon åker jag hem igen med ett ganska tidigt tåg. Hoppas det går lite smidigare denna gången, och inga förseningar som det blev påvägen hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0