Intervju och en ny jacka


Igår var jag i huvudstaden. Känns konstigt att bara vara där över dagen, då jag annars brukar vara där ett par dagar när jag väl är uppe. Jag var iallafall där för att gå på audition. Har alltid så svårt att avgöra hur det gick, men jag få nog ändå vara nöjd. Gick igenom det precis som när jag har repat så det är ju bra. 
Förutom det hann jag faktiskt kika in på DM Retro och gick ut med en jättesnygg bomberjacka. Är så nöjd, har tittat på den ett tag. Jag gillar att det är mycket stretch i den, det är skönt!
Annars idag har jag varit och hållit ett cirkelfys på dagen, ska även åka iväg ikväll och hålla i ett sådant pass. Puss

Kommentarer
Postat av: Isabell Hedberg

Snygg jacka! :D
Håller tummarna att auditionen gick bra ^^
Kram!

2015-11-24 @ 16:13:40
URL: http://isabellh.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0