I Stockholm


Nu är jag i Stockholm igen! Jag gick nämligen vidare på audition som jag var på förra veckan. Åh vad glad jag blev!! Så nu är det ett steg kvar, nämligen en intervju. Har inte hunnit bli nervös ännu, men det kommer nog imon. 
Jag tog tåget ganska tidigt imorse. Dock blev tåget 40 min försenat, lite segt men det är sånt som händer. 
När jag kom fram så mötte min moster upp mig. Vi åkte vidare till det nya shoppingcentret - Mall of Scandinavia. Det är sååå stort! Och sjukt mycket folk. Så det va lite jobbigt hehe. Sen åkte vi vidare till ett annat center, och där fick jag med mig en parfym från VS och lite underkläder. Så jag är nöjd! 

Kommentarer
Postat av: jennifer

Vad för slags audition? :)

2015-11-29 @ 20:50:44
URL: http://jenniifersjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0