Sytt klart


På måndagar börjar jag alltid dagen med 2 och en halv timmes syslöjdslektion. Tycker att det är ett bra sätt att börja veckan på, eftersom det både är slappt och väldigt kul. Och nu har jag sytt klart en ny kreation som jag har gjort hehe. Nämligen ett sött sommarlinne. Är vädigt nöjd faktiskt. I vanliga fall är jag sådär nöjd när jag har gjort klart något, men denna kan jag nästan tänka mig att ha på mig haha.
Nu ska jag skiva klart mitt gymnasiearbete, som ska vara inlämnat ikväll. Ska även hålla i mitt danspass ikväll, alltid lika kul! Hoppas ni har haft en bra Måndag! Pussar

Kommentarer
Postat av: Isabell Hedberg

Det var ju jättefint ju! Perfekt till ett par jeansshorts bara. Tycker absolut att du ska använda det! :D
Kram!

2015-03-04 @ 11:39:40
URL: http://isabellh.se/
Postat av: jennifer

Vad fint!
Jag gillar mönstret med rosorna

2015-03-04 @ 14:52:29
URL: http://jenniifersjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0