Skor



Igår mådde jag inte så bra, så jag stannade hemma från skolan. Så den dagen tog jag det bara lugnt och somnade halv 9, haha bra Fredagskväll. Men det va skönt, somnar man så tidigt så behöver man förmodligen det. 
Idag jobbade jag inte, vilket jag annars brukar göra. Så istället tog jag sovmorgon och sen åkte jag och mamma iväg. Det blev såklart fika plus en del shopping. Jag shoppade 4 par skor hehe. 3 par vårskor som passar utmärkt både till jeans och shorts när det blir varmare. Och sandalerna tänker jag ha i Spanien, det är snart bara en vecka kvar tills vi åker!!! Åh längtar!

Kommentarer
Postat av: Emiza

fina skor

2015-03-22 @ 08:04:08
URL: http://ewiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0