För jag har tagit studenten



Kan verkligen inte fatta det. Lilla jag har tagit STUDENTEN! Jag har alltså klarat av tre år på gymnasiet. Och det har inte alltid varit lätt, jag har kämpat rejält. Men det har lönat sig. För nu står jag här och har tagit STUDENTEN. Haha tröttnar aldrig på att skriva det. Det kommer nog ta ett par dagar för mig att förstå att allt är över nu. Torsdagen gick jättesnabbt. Kanske inte så konstigt, eftersom man va igång från tidig morgon till sen kväll. Men allt ha varit så himla kul, det går inte riktigt att beskriva. Nu ska jag iallafall ta det lugnt ett par dagar och pusta ut. Har haft en förkylning i kroppen som fortfarande inte är borta. Men nu väntar sängen på mig, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0