Suck


Igår var jag inte så glad som på denna bild. Snarare tvärtom. Och jag tänkte faktiskt berätta varför. Jag har repat bilhelvetet. Igår lite innan sju på morgonen skulle jag köra till jobbet. Min bil stod parkerad framför familjens bil. Jag backade och hamnade lite för nära. Tillslut sa det pang och min bil hade en stor repa och den andra bilen en stor bula. Och så stod jag där helt förtvivlad. 
Så den jobbdagen var inte så kul. Hade en klump i magen hela tiden och kunde inte sluta tänka på hur klumpig jag var. Men gjort är gjort och det är bara att bita i det sura äpplet. Kunde dock glömma det ett tag när jag på kvällen var ute och åkte båt med mina fina vänner. Så mysigt!
Idag var jag ledig, dock var jag tvungen att åka till verkstaden med bilen för att kolla skadorna, suck! Efter det blev det träning och sen sol och bad fram till sen eftermiddag. På kvällen gick jag ut och åt med en vän. Alltid trevligt!
Så trots en tung dag igår känns det nu bättre. Så nu ska jag kolla på film innan jag ska sova. Jobb väntar imon, men bara till kl 1 så sen ska jag sola lite till. Tror dock att jag tar cykeln denna gången haha. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0