Bra helg


Nu är vi hemma igen efter en väldigt mysig helg i Göteborg. Och jag var tydligen väldigt trött då jag sov till halv 11 idag. Brukar ALDRIG sova så länge haha! 
På Lördagen var vi på Liseberg hela dagen. På Söndagen blev det shopping, och mat på pizzahut! Så sjukligt gott! Sen blev det ett spontanbesök till Liseberg igen på kvällen haha. 
Igår stannade vi förbi Ullared på vägen hem. Och där köpte jag mig en platt/locktång som jag så ivrigt ville testa när jag kom hem. Tydligen hade jag för hög värme på, då jag brände mitt hår. Applåder till mig. Så nu har jag två tjocka hårstrån på varje sida av huvudet som är brända. Att jag alltid ska lyckas med sånt....
Aja, idag ska jag iallafall träna. Sen få vi se vad resten av dagen har att bjuda på. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0