Back from London



Nu är jag hemma från London. Och jag överlevde den hemska flygresan, yeay! Jag har varit i London innan, och då har det mest blivit sevärdigheter. Men denna gången blev det istället shopping i mängder. Vilket jag såklart inte har något emot. Dock hittad jag inga kläder, vilket va lite synd. Däremot köpte jag en del smycken, trosor och parfymer. Ska visa bilder. Ätit gott har vi såklart också gjort. 
Första dagen gick vi på Camden. Dessutom var det marknad där. Det går inte riktigt att beskriva hur häftigt det var. Marknaden var hur lång som helst och affärer i massor. 
Dagen efter åkte vi till Oxford street, en mer "vanlig" gata om man kan säga så. Där finns det hur mycket affärer som helst. Vi besökte butiker som primarket, VS, forever 21, abercrombie & fitch m.m. 
Sammanfattar resan som väldigt bra. Nu laddar jag om för imon blir det Sälen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0