Mitt 2015


I Februari åkte jag till London under en långhelg för lite shopping och god mat.

Bara några dagar efter London åkte vi vidare till Sälen för att åka skidor och snowboard.
I Mars fyllde jag 19 år, och kände mig sååå gammal haha.

I April under påsklovet åkte jag till Grand Canaria för sol och bad. Det var en riktigt bra resa!
I Maj var jag på sunmerburst. Det var mäktigt!
I Juni började närma sig det man länge hade väntat på. Bal och student!

Studenten gick sjukt fort och man kunde inte riktigt fatta att det hände. Men det var en riktigt bra dag!!
I Juli blev det en tripp till Göteborg och Liseberg. Vilket helt klart hör till att göra på sommaren! 

I slutet av sommaren åkte jag och syrran till Turkiet för sol och bad en vecka. Riktigt härligt!

I September åkte vi upp till huvudstaden för att kolla på U2. Det va riktigt häftigt, första gången jag var på en riktigt stor konsert.
I Oktober började löven att falla och jag började komma till rätta med mitt nya jobb och allt. 
Sen va julen här och nu är det snart ett nytt år igen.
 
Måste ändå säga att 2015 var ett bra år! Och mycket resande blev det! 2016 vet jag inte jättemycket om hur det blir ännu. Men hur det än blir ska jag säga till att göra det riktigt super! Gott nytt år på er finisar!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0