Sista rycket


Yes, nu kör jag sista rycket på mitt sommarjobb. Har jobbat hela dagen idag. Imorgon kör jag mitt sista pass mellan 4 - 9. För att fira lite köpte vi hem sushi ikväll, yeay!
Kan inte fatta att skolan drar igång på Måndag. Det berör inte mig eftersom jag inte ska tillbaka till skolan, men det är just det som känns konstigt. Jag kommer egentligen inte sakna skolan, utan mest själva rutinen. Att alltid veta vad som händer dagen efter. Nu är det inte lika självklart, vilket är lite läskigt. Dock har jag fixat jobb så jag har någorlunda koll på vad som händer under hösten. Så det ska nog bli bra ändå. Nehe, nu ska jag hoppa i säng. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du jobba med i höst?

2015-08-16 @ 11:26:21

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0