Trög


Idag hade jag sovmorgon till elva. Dock var jag en väldigt snäll storasyster, då syrran försov sig till halv 8 och jag körde henne till skolan då hon började 8. Sen fixade jag lite saker hemma innan det var dags att cykla till skolan. Efter det blev det fika på stan med en fin vän! Åkte därefter hem för att plugga (och tyvärr sov jag mer än att plugga) innan det var dags för bowling med jobbet. Vi åt även på restaurang efter det, åh vad gott det va! Blev dock ganska sur när jag skulle köra hem och upptäckte att någon hade ställt VÄLDIGT nära min bil. Det var omöjligt för mig att ta mig in till förarsätet. Så jag fick gå in genom passagerarsätet och dra mig över till förarsätet. Då kände jag mig lagomt dum haha. Men hur trög få man va liksom! Fanns många andra ställen att parkera på än just bredvid mig. Aja, jag lyckades köra hem tillslut. Nu ska jag sova och taggar religionsprov imorgon....eller inte. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0