Spontant


Igår tog jag tag i mig själv och gick ut och sprang 1 mil. Ska springa första maj loppet, så måste ju hålla mig i hyfsat bra form hehe. På kvällen blev det bio sådär lite spontant, vi såg insurgent. Väldigt bra faktiskt. Dock slutade den vid 12 och ställde klockan på kvart i 6 idag, så är liiite trött! Köade till biljetter för sista studentfesten på onsdag! Tagga! 
Annars idag har jag varit sjukt effektiv haha. Under min 3 timmars långa rast åkte jag upp till Grand och fixade mina naglar. Sedan åkte jag tillbaka till skolan för att ha historia. Efter det sprang jag runt sjön, åkte upp till gymmet och körde ben, och nu är jag hemma! Ska strax åka iväg för att hålla mitt sista danspass för denna terminen. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0