Bilder från semestern

Har hur länge som helst velat åka iväg på solsemester. Äntligen blev det av, och det har varit grymt. Mesta tiden spenderades vid polen. Hotellet var väldigt lyxigt och poolområdet var väldigt stort. Det fanns även ett gym, där jag spenderade någon timme varje eftermiddag.
Maten var väldigt god. Ätit lite allt möjligt som pizza, spaghetti, paella, toast osv. Och mycket glass! Åh vad jag älskar glass asså. Frukosten var också helt awesome, standard frukosten för mig blev pannkakor och bulle med choklad. Men är det semester så är det liksom! Det blev också en hel del juice och smoothie drickande, vilket jag älskar.
Två dagar var solen lite frånvarande. Då traskade vi runt och hittade lite mysiga ställen. Bland annat en marknad där dom sålde hur mycket mikael korse väskor som helst. Vilket var helt underbart eftersom jag älskar sådana väskor. Så det blev tre väskor och tre plånböcker. Det fanns även en gata med massa mysiga restauranger och sådant vid stranden. Där fixade jag mina naglar och blev biten av fiskar på fötterna. Haha har övervunnit min fiskfobi nu. På hotellet fanns det lite olika aktiviteter, då testade jag på luftgevär. Oj vad kul det va. Och jag var faktiskt helt okej på det.  
Det är tråkigt att lämna stället, men det är alltid skönt att vara hemma igen. Jag har fått en vecka att bara koppla av och njuta. Lite brun har jag också blivit vilket är gött haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0