63 dagar


Denna dagen som annars är väldigt seg gick sjukt fort idag! Studiebesök på förmiddagen, lunch på donken, en lektion och sen simning. Gjorde även klart det sista på gymnasiearbetet. Helt galet att det är klart nu. En annan sak som är galen är att om 63 dagar tar jag studenten!! Kan inte riktigt fatta det. Lilla jag liksom haha! Längtar! Fick hem mössan idag, då börjar man förstå hur nära det är. Den satt lite konstigt på dock men det ska nog gå hehe.
Det kommer snart lite bilder från när jag var på Gran Kanaria. Klart att jag saktar stället, men det är ganska skönt att vara hemma ändå. Nehe, nu ska jag duscha. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0