Nya skor...igen

Jag trotsade trots allt inte förkylningen. Jag fick skippa jobbet idag eftersom jag inte kände mig ett dugg bättre när jag vaknade imorse. Så idag har jag typ legat i koma hela dagen under mitt täcke. Det värsta är att jag har tappat smaken. Och så kommer mina föräldrar hem med frallor, glass och kakor. Tycker faktiskt lite synd om mig själv, men glass kan jag ju ändå äta eftersom det är gott för en svullen hals.
En sak som jag faktiskt ha orkat göra idag är att fota mina nya skor som jag körde och hämtade igår. Detta köpet va verkligen sååå spontant. I onsdags bara kollade jag runt på nätet och hittade dessa. De var på rea så jag passade på, och nu två dagar senare hamnar dom hemma hos mig. Och jag är sååå glad att jag bestämde mig för att vara spontan. Fyyy vad snygggga dom är. Ja, jag har redan ett par helvita nike air force, men dessa är ju lite annorlunda faktiskt. Nu ska jag mysa ner mig vid TV:n. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0