Lite mys på en onsdag

Hej bloggisen! Idag har jag bockat av ett prov - nämligen fysik. Har ingen aning om hur det gick om jag ska vara ärlig, tror alltid att det går mycket sämre än vad det egentligen brukar göra. Så jag låter det vara osagt hehe. Men skoldagen var kort vilket var skönt nu när det va prov idag. Så jag hämtade upp Emma och vi stack iväg och shoppade lite + fikade. Myyys. Jag fick med mig 3 linnen hem. Och ja, jag har jättemycket linnen men jag kan inte få nog av dom. Linnen är ju perfekta, man kan ju ha dom när som helst liksom. På sommaren men även på vintern med någon snygg kofta!
På kvällen cyklade jag iväg till stallet för att rida. Nu sitter jag framför dator och fixarr lite på ett skolarbete. Ska snart lägga mig och ladda upp för en fullspäckad dag imon. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter du på instagram?

2014-10-10 @ 06:12:41

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0