experiment

Igår var det studiedag - för dom flesta. Jag var duktig och stack ner till skolan ändå för att fixa med mitt gymnasiearbete. Jag och min kompis ska framföra labbshower och på bilden här ovanför är en av experimenten vi ska utföra. Haha man känner sig som ett barn igen när man står där och blandar ihop massa grejer.
När jag kom hem plockade jag ihop mina träningskläder och stack iväg för att träna. På kvällen sen blev det utgång. Idag skulle jag dessutom jobba i 6 timmar. Alltså var jag helt slut när kom hem igen. Så jag somnade.....hehe. Därför blir det en lugnt kväll framför TV:n. Låter bra i mina öron. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0