Fortfarande Lov


Hey people! Nu är det Lördag, shit vad lovet har gått fort! Helt sjukt. Men jag har njutit som tusan kan jag meddela. På Måndagen och Tisdagen var jag i skolan för att fixa med mitt gymnasiearbete. Men det var bara kul så det gjorde ingenting. På Onsdagen åkte jag och familjen till Väla för att shoppa. Och jag fick med mig några riktigt snygga saker hem. Dagen efter tog jag det lugnt på dagen och på kvällen jobbade jag och tränade. 
Idag tränade jag på morgonen. Eftersom jag brukar jobba varje Lördag så var det skönt att kunna träna på morgonen nu. 
Nu ska jag sortera lite i min garderob och bland mitt smink. Har så mkt så måste rensa bort lite. Framåt kvällen sen blir det lite festligheter. Ha en trevliga lördag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0