Parfymer

Dessa godingar köpte jag när jag va och shoppade i huvudstaden. Man kan nog aldrig tröttna på VS parfymerna. Dom är snygga, luktar sjukt gott + att de innehåller väldigt mycket. De andra parfymerna på den andra bilden kommer från H&M och kostar endast 40 kr/styck (!!) Snacka om billigt! Dessa luktar också sjukt gott och är väldigt smidiga att ha med i typ handväskan.
Idag var det måndag och för en gångs skull va den inte lika motig som alla andra måndagar. Den började med sovmorgon till 11 och sen hade jag en timmes lektion. Sen smet jag ifrån skolan. Och nu är jag lite extra glad. Haha ska jag berätta varför? Jag gjorde nämligen körkortsteori - provet. Och jag klarade det! Usch asså det va jobbigt att trycka på knappen där det stod ''Rätta test?''. Haha satt säker i 20 min och bara stirrade för jag vågade inte trycka. Men jag hade tydligen inget att vara rädd för. Ett steg närmare körkortet! Nu har jag bara uppkörningen kvar, tagga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0