Körkort!!!!

Rubriken förklarar det mesta, jag har nu KÖRKORT!!! Jag har svårt att fatta det, det känns fortfarande overkligt liksom! Jag är såååå stolt över mig själv. Jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöket och jag lät inte nervositeten ta över. Jag kan säga er att nervös var jag, helt mega nervös. Det räckte inte med att det va jättemycket trafik vid tiden jag skulle köra upp, det ösregnade också! Och många fel gjorde jag. Men det är okej, ingen kör perfekt. Särskilt inte på uppkörningen.
Jag trodde verkligen inte att jag skulle klara det, när bilprövaren sa att körningen var godkänd fattade jag inte. Jag frågade typ tre gånger till för att vara säker. Hahah han tyckte nog att jag va helt knäpp. Men det gör inget för jag kommer inte träffa honom igen, jag blev ju GODKÄND!!!! Hahaha, och när jag mötte upp mamma på stan så sprang jag till henne och storgrät. All nervositet som jag har känt hela veckan släppte med en gång. Och det var bara så skööööönt. All tid och energi som jag har lagt ner på detta har gett resultat!!!
Och jaaa, jag har kört min första runda helt själv nu när jag körde till stallet. Det va lite läskigt men ändå helt underbart!!! Haha, nu ska jag inte berätta mer om detta. Men kom ihåg ni där ute som snart ska köra upp, det är verkligen inte omöjligt!! Tro på er själva så löser det sig!!
Nu ska jag käka tårta. Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0