Vårkänslor

Att vädret kan påverka en så mycket. Har varit så mycket gladare denna veckan. Och mycket tack vare vädret. Jag har sååå mycket vårkänslor och det är toppen!! För övrigt så kan jag säga att jag va på risktvåan idag. På den kör man på halkbana. Det var väldigt nervöst i början eftersom det är första gången man sitter helt själv i bilen när man kör. Men det var väldigt kul!! Skulle lätt kunna göra det igen haha.
Efter det hade jag pianolektion och sen var det direkt hem som gällde för att plugga. Segt som attan men äntligen är det klart. Nu ska jag snart sova. Notera att detta är min sista dag som 17 åring hehe. Puss

Kommentarer
Postat av: Evelina Östlund

Älskar ditt hår! <3

2014-03-18 @ 11:36:13
URL: http://estetiskaamnenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0