Våfflor



Har haft en ganska skön söndag idag. Dock har jag varit på dåligt humör nästan hela dagen. Stackars dom som va med mig då haha. Vet inte riktigt varför jag var sur, har såna perioder ibland bara haha. Men det ändrades snabbt när vi åkte till mormor och jag fick äta våfflor. Åh vad gott det va. Dock kan jag inte äta så många förrän jag mår dåligt. Mhm måste äta detta oftare.
Annars idag har jag tränat. Det blev mest kondition idag på gymmet. 30 minuter på löpbandet och 30 minuter på crossen. Ganska lagomt pass. Nu blir det lite plugg innan jag hoppar i sängs. Pusss

Kommentarer
Postat av: Tilda H

Kan inte du visa runt i ditt rum? :) Puss, jätte fin blogg!!

2014-03-24 @ 15:38:55

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0