Två mumsiga bilder



Första bilden är på den goda tårtan jag deckorerade i Fredags. Andra bilden var vår goda lunch idag.
Hej på er! Jag har njutit för fullt av långhelgen kan jag säga! Den ha varit väldigt goood. I fredags var jag och handlade lite studentpresenter och så, sen på kvällen blev det grillmys med tjejerna. På lördagen va det avslutning med simhoppet och efter det träffade jag min fina vän som jag inte har träffat på ett tag nu. Även den kvällen blev det grillning med ett trevligt gäng! 
Idag va det fint väder så då trog jag och Emma till affären för att köpa oss lite gotte. Sen åkte vi till ett badställe och hade det mys. Jag tog även årets första dopp. Det va ganska kallt med ändå skönt! Nu hade jag tänkt vila lite, man blir så trött av att vara ute i solen. 
Tagga sista veckan i skolan!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0