Skolavslutning & sushi

Det är sommarlov nu!!!! Kan inte fatta det!!! Jag kom ihåg innan när det va några veckor kvar till avslutningen, och det kändes som en evighet eftersom det va så mycket kvar att göra. Men nu är alla prov och allt annat jobbigt gjort och nu är det lov i 8 veckor!! Visst, jag ska jobba hela sommaren. Det är ändå kul, och mycket roligare än skolan. Jag hoppas på en sommar med mycket sol & bad, bruna ben, fräknar, solblekt hår, sena sommarkvällar med fina människor, spontana grejer, utflykter m.m.
Vädret va ju inte super igår, inte så förvånande. Det brukar inte va jättebra väder på skolavslutningar. Men jag hade en väldigt trevligdag ändå. Dagen avslutades på bästa sätt med SUSHI. Favvomaten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0