Jag är nu stolt bilägare


Precis som rubriken talar om så har jag nu blivit bilägare! Kan inte riktigt fatta det! Jag & mamma körde och hämtade bilen idag, och jag körde hem bilen. Kändes helt fantastiskt haha!! Den är både snygg och så himla härlig att köra. Det är bra att den inte är så stor heller, för då är den lättare att parkera. Vilket är bra eftersom jag suger på att parkera hehe. 
Annars idag har jag bara legat hemma i sängen. Har blivit sjuk igen. Men få försöka tänka positivt, bättre att det kommer nu än sen när jag jobbar och så. 
Nehe, nu väntar sängen på mig. Puss


Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Härligt!!

2014-06-03 @ 10:48:27
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0