En vanlig dag

Heeeej bloggisen. Nu har det ekat tomt ett par dagar här. Men det blir så ibland när man har fult upp. Jag har jobbat ganska mycket den senaste tiden och det har tagit ganska rejält på krafterna nu i början när man inte är van vid det tempot. Så dagarna har mest bestått utav jobba, äta & sova. Men nu börjar jag komma in i det bättre så jag har börjat piggna till och därmed orka lite mer än att bara sova när jag kommer hem haha.
Jag är i alla fall ledig nu på helgen, så det är gött. Igår på kvällen kom tjejerna över lite spontant. Det blev en liten tripp till Evedal. Så det va myyyyys. Nu sa jag fixa lite mat sen bär det av mot simhallen. Ha det bäst. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0