Lite gladare

Idag vaknade jag upp med feber och halsont, så det blev ingen skola för mig. Förstod att förkylningen skulle komma förr eller senare, var nämligen ganska död igår i skolan på grund av det. Kände mig lagomt nere idag och hade ångest över att förkylningen kom så himla olägligt. Men då kära bloggläsare, plingade det på dörren och det var ett paket till mig. Och vet ni vad som låg i paketet? Jooo, ett par Nike Air Max! Åhhh vad jag har längtat. Fick nämligen ett par i julklapp, men det va fel storlek och modell så fick skicka tillbaka dom. Sen fick jag beställa ett par nya och nu är dom här! Och dom är dessutom riktigt snygga!! Nu har jag två par, ett par svarta och ett par vita. Perfekt!!

Kommentarer
Postat av: Isabell Hedberg

Åh vad avundsjuk jag är!!!!! Så snyyyyyyygga!! :D

2014-01-28 @ 02:08:27
URL: http://isabellh.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0