Vart tar tiden vägen?

En gammal bild tagen förra året i april.
Sov faktiskt ganska länge idag. Eller det beror på, men för mig är halv tio ganska mycket. Sen försvann bara tiden på något vis. Nästan hela dagen har bestått utav piano spelande och matteplugg. Framåt eftermiddagen blev det även en springrunda för första gången på väldigt länge. Har inte tränat nu på ett tag tack vare den envisa förkylningen. Är fortfarande lite snuvig men inget halsont eller hosta längre, så det är ju bra. På kvällen blev det även ridning. Även i stallet var det länge sen jag va nu. Det stod hoppning på schemat. Lyckades ramla av hahaha. Bra där Matilda. Men jag skadade mig inte så det är lugnt. Annars gick det faktiskt riktigt bra. Skönt att va tillbaka inom träningen igen.
Nehe, nu ska jag börja dra mig mot sängen. Imon blir det shopping på Emporia, jippi! Ska bli riktigt kul. Ha det bäst. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0