Mitt 2014


I Februari åkte jag skidor i Sälen, älskar det stället! Dock hade vi otur med vädret hehe...
I Mars fyllde jag 18 år och blev därmed myndig! Kan fortfarande inte fatta det. Tänk att jag är så gammal!!!
Och efter 18 - årsdagen lyckades jag även få mitt efterlängtade körkort! Kom fortfarande ihåg hur nervös jag var på uppkörningen, usch!

Någon vecka efter körkortet blev jag även bilägare, och det kändes grymt! Älskar den bilen!!

Ett måste att göra på sommaren är såklart att åka till Liseberg, vilket jag då gjorde!
Jag badade även en hel del under den varma perioden.
... och sen var jag tvungen att klippa av mig håret. Det måste vara det värsta som hänt mig detta året haha. Hade dock inte så mkt val då det va sjukt slitet.

Förrutom att köra bil lärde jag mig även att köra moppe, en rosa dessutom!
Jag kom igång ordentligt med min träning, vilket jag är stolt över.
Men jag har även unnat mig något gått ibland.
Jag införskaffade mig några godingar, jag älskar ju trots allt att shoppa.
Jag har också hunnit med att ta några selfies haha.
 
Sammanfattningsvis har år 2014 varit bra. Men 2015 ska bli så mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0