Gott

Ni får två mumsiga bilder. En på min frukost och en på mitt goda mellanmål!!
Heeej bloggen. Nu var det ett tag sen igen. Mycket har hänt sen dess, både positivt och negativt. I Onsdags var en av dom värsta dagarna på länge. En av orsakerna var att jag failade totalt på mitt fysikprov, alltså så pass dåligt så att jag förmodligen kommer att få göra omprov. Men nu när jag tänker efter så har jag pluggat hårt, och mer kan jag inte göra. Men en dag i taget känner jag. Jag få oroa mig för det sen.
Men idag var det en mycket bättre dag. Slutade dagen med dans också, kanon! Och imon är det sista dagen i skolan och sen väntas LOOOOV. Så himmelskt!!! Ska utnyttja det fullt ut.
Pusssss

Kommentarer
Postat av: Amanda Lundkvist

mums så gott :D

2014-04-10 @ 22:15:33
URL: http://mandacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0