Tisdagen

 
Hej på er! Angående lösenordet så blev det lite krångel med det eftersom jag har en egen
domän, alltså blir det  inget lösenord hehe. Så det är bara att fortsätta med att kika in här som
vanligt! Efter skolan idag stack jag till frisören för att permanenta mitt hår, det blev väl helt
okej. Lite rufsigt men det går nog att fixa till. Sen åkte jag vidare för att spela piano. Är annars
lite halvt sur/besviken. Jag beställde hem ett par nike air force 1, men dem var såklart för
stora. Åååå vad segt. Så nu måste jag skicka tillbaka dem och krångla. GAAAH
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för musli och grejer du har ? SEr super gott ? Vill du skriva det på bloggen ?

2013-09-17 @ 21:49:03
Postat av: Lisa Radojewska

Åh ser jätte gott ut! :D
Kram

2013-09-17 @ 22:05:12
URL: http://raawhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0