Bröllop

 
Den usla uppdateringen beror på att jag har varit på bröllop uppe i Gävle. Hade uppdrag att fota bröllopet, det blev omkring 800 bilder. Så det blir en del att redigera hehe. Men för övrigt var bröllopet väldigt vackert och vi hade verkligen tur med vädret.
Annars har jag kämpat med en labbrapport som äntligen är inskickad. Eftersom jag alltid skjuter upp allt så fick jag sitta med labbrapporten i bilen. Inte jättesmidigt men det funkade.
Nu ska jag snart sova. Tagga att sluta halv tio imon haha! Jätteskönt, sticker nog upp till gymmet en runda då. Ha det bäst, puss
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

vackra par

2013-09-10 @ 23:10:36
URL: http://mohammedis.se/
Postat av: Elise

Jättefina foton, verkligen! :) Härlig blogg oxå!

2013-09-11 @ 22:39:08
URL: http://photogirlen.devote.se
Postat av: Tina

Första besöket på din blogg, fina bilder på oss! ser fram emot att se resten av bilderna! :) kram Tina

2013-09-28 @ 11:03:09

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0