Pinsamt

Tog den här bilden med mobilen när jag var på väg hem från stan. Tyckte den blev ganska fin ändå med alla löv. Idag var det i alla fall en kort skoldag vilket är väldigt skönt. Hade dessutom sovmorgon. Däremot var det orientering på idrotten. Pinsamt hur dålig jag är på det. Hur svårt kan det va att hitta massa kontroller med hjälp av en karta? Tydligen sjuuuukt svårt. Men kan stolt säga att jag tillslut hittade alla kontroller hehe.
Nu ska jag snart hoppa in i duschen. Resten av kvällen blir det tyvärr plugg. Har läxa tills imon som jag inte ens har börjat på så det är nog bäst att göra det nu. Pusss

Kommentarer
Postat av: Carola

Åh va fin bild bild! Älskar skorna! Lust med bloglovinbyte? :)

2013-10-13 @ 21:17:47
URL: http://wecountingstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0